Rött.

Dunkar Shady.

Översättning: Jag lyssnar på Eminem.

Hi! My name is.. (what?) My name is.. (who?)
My name is.. (scratches) Slim Shady
Hi! My name is.. (huh?) My name is.. (what?)
My name is.. (scratches) Slim Shady

Just nu sitter jag och väntar på kvällens gäster medens jag tittar på en affisch som föreställer Slim Shady, Marshall Mathers, Eminem alias mainstream gnällspik. Har nu satt affischen i skamvrån vilket betyder att den har platsen bakom fågelburen. När fågelburen är bebodd av fåglar(?) kommer affischen få fet-t med spö, av fåglarna. Undulater är grymma.

Orientrade mig för övrigt ut ur rummet förut för att hämta en liten skiftnyckel för att ställa in truckarna på min lilla longboard. Men som alltid blir dessa vardagsmeckar aldrig särskilt lyckade. Tar man ett redigt tag och skjuter på longboarden kommer man hämna så långt åt vänster att man är och hälsar på Lenin och de grabbarna. Det jag skulle göra var att fixa boarden så att den inte skulle dra åt vänster. Nu gör den det, en massa mer än förut och den vägrar att ändra på sig. Skit också.

Men känslan man får när man ska dra en vardagsmeck är fin, tills man hajar att ett nytt misslyckande nalkas.





Låt oss säga så här: Longboarden åkte mot flaggan som ser ut som en extra utsmyckad Turkietflagga.






Har lust att gå med i en politisk grupp som bara irriterar och skapar hat. Nazism, kommunism,
miljöpartiet?
Eller ska jag bara stanna i Svenska kyrkan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0