Helt omtänkande

Hah, se på fan, sa Satan och blinkade mot spegeln.


Förra bloggen togs bort. Den kändes lite väl inspirerad av en annan blogg och fick känna undersidan av en sula och insidan av en papperskorg. Istället börjar jag med den nya bloggen som ett litet projekt och som alltid blir det bra intressant att se hur designen på bloggen blir. You care, I care, Carebear.

Nej men jag tänkte att jag skulle göra som alla andra och döpa bloggen efter mig själv. Innan har jag undrat en smula varför man skulle göra det men efter 5 minuters extra tänkande gick det upp för mig, som ett litet lyse. Det är ju inte knepigare än så att man vill att bloggen ska associera till sig själv. Då är ett lätt sätt att
skriva följande: Marcuslindgren.blogg.se, för då har man fått in sitt eget namn och ordet blogg, i samma bloggnamn, simple as(s) fuck.

Men ialla fall. Det roliga ska bli och se vem som vill hjälpa mig med design och dylikt till bloggen då jag inte kan hantera det på egen hand. Tack i förskott till den vänliga själ som bestämmer sig för att ta sig an jobbet, jag kan tänka mig att betala i mindre summor. Över 20-lappen godtages ej, för något jäla måtta ska det vara.


Btw, har avnjutit en hel del filmer denna vecka. Däribland finns Snatch och Godfather. Två top-10filmer på en vecka, fan inte dåligt.
Snatch lägger sig på en imponerande top-5. Väldigt, väldigt bra film.

Kommentarer
Postat av: Becky

design e överskattat, keep it simpel

2011-02-14 @ 17:32:02
URL: http://rebeckaasplund.blogg.se/
Postat av: Marcus Himself

Lite piff vill jag nog se ändå. Som en bild på mig själv i maktposition. Men texten är alltid centrum.

2011-02-14 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0