Tacka vet jag p-piller

Eftersom dagen som denna är varken mindre eller mer alla hjärtans dag, som jag spenderar själv då jag är singel så ska detta bli deppigt.

Idag delades rosor ut i skolan.
Idag fick glada människor ta mot sina rosor från folk som de tycker om och framförallt från folk som tycker om dem.
Självfallet blev det också en del som fick vara utan ros.
Jag blev utan ros.



Har aldrig lagt några större vikter på AHD (hoppas ni förstår). Oj, så jobbigt att sitta hemma själv, som man gör varje dag i princip, hur ska jag kunna överleva detta? Har inte tänkt på detta särskilt mycket idag, men när jag träffade en vän på bussen som skulle hem till sin pojkvän blev jag faktiskt en aning avundsjuk. Och inte på tjejens pojkvän utan då på relationen.
Vad kan nu detta bro på? Kåt? Kanske. Eller att ha en tjej för att visa att man faktiskt inte är en av de mest ensamma personerna här på jorden. Faktiskt inte. Även om jag hade tänkt att detta inlägg skulle bli lite fint så tror jag ändå på att jag kanske är kåt. Kan ha fel.

Har hört från minst tre personer idag att jag kunde ha haft någon att dela denna dag med om jag inte hade vart så dum och klantig där runt oktober månad. Då hade jag ju faktiskt den mest jordnära tjejen som jag någonsin träffat. Ibland gör man dåliga beslut, ibland bra. Det bra beslutet gjordes någonstans i augusti, det dåliga någonstans i oktober.

Nu om några minuter ska jag göra denna text offentlig. Och om några minuter ska jag sätta mig med skolarbete, vilket inte händer allt för ofta nu för tiden. Chillar något ofattbart.



Jimy Downalder bjuder på dagens skämt.

Vad är det för skillnad mellan en Golden Retriever och en blondin?
Ae, jag vet inte.
Golden Retrievern är.. öh .. ähh. smart. Han har en hjärna!

.


Tack Jimy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0