.

Eftersom mina segt sammanflätade fingrar har luckrats upp en smula efter 1-0förlusten mot BP ( självmål av Monday James). Arg som ett bi pågrund av Bajens lama spel men jag gör mitt bästa för att hålla mig uppe, Wienernougat tuggas konstant och snart nalkas en alldeles för stor portion med glass, fan.

Mellan varje inlägg så går jag omkring ibland och funderar på vad jag ska skriva om i nästa inlägg. Har minst fem olika saker som skulle kunnas plockas sönder i en text och det skulle säkert vara värt att skriva om/läsa.
Men eftersom jag alltid sätter mig vid bloggen när det har gått käpprätt åt skogen för Hammarby så har jag ingen större lust att skriva om annat skit som jag egentligen inte bryr mig om, alls.
Istället skriver jag av mig denna smörja och hoppas på vara en aning lyckligare när jag stänger ner bloggen än mot vad jag var när jag loggade in på den.

Ska dock försöka se en bra sak med dagen.
 
... tänka lite..

...tänka lite till...

... tänka ännu lite mer...

Nej men det var ju vackert väder, vilket resulterade lite solande vid poolen till The clash, Bowie och Blondie. Dagens +.

Dagen som helhet tack vare matchen får dock endast två spårvagnar ( ++ av +++++)
Till glassen och Wienernougaten ska jag se på lite Californication, att se hur Hank Moody faila med stil får mig att må lite bättre. Men för gods skull Hank, skit i Karen, she sucks!


Men så var det med detta, surt sa räven och överdoserade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0